Oxford Street

Da var det søndag igjen. Dagene her går så utrolig fort, og nå er det kun 2 uker til jeg skal hjem en tur til Norge!! Denne besøkshelgen har flydd forbi og vi har shoppet, lekt turister (kom oss nesten opp i London Eye), prøvd ut utesteder i Londen enda en gang og spist en haug med take out. Uheldigvis blir det slutt på moroa i kveld, besøket mitt drar hjem og jeg har en hel skoleuke foran meg! Hater den følelsen. Har også en haug med lekser og ta igjen, så denne uken må jeg være mye mer effektiv enn jeg har vært de siste ukene. Så jeg slipper å sitte igjen med alt den siste uken før deadline. Nå får jeg vekke de andre som ikke har klart å stå opp og ta de med til markedet i Camden! Ha en fin søndag🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

