God morgen

 

I dag hadde jeg et lite håp om at skolen skulle være stengt, siden det snødde i går kveld/natt, og det er jo helt kaotisk her med en gang det faller noe hvitt ned fra himmelen. Men ønsket mitt ble dessverre ikke oppfylt, så nå har jeg endelig fått dratt meg ut av sengen, og gjør meg klar til skolen med morgenteen min! Frokosten i dag er rene luksus – wasa rugsprø og norwegiaost! Nam🙂 Marte og Herman ligger og sover, så forhåpentligvis sover de til jeg kommer tilbake igjen. Har bare 1 time på skolen, så de merker nok ikke engang at jeg er borte. Etterpå blir det sightseeing og litt shopping i Oxford Street (vi får se hvordan det går med min økonomi). Men litt vindusshopping skader aldri. Og nå har jeg fått låne et minnekort, så kamera blir med på nye opplevelser i dag og. Ha en fin dag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

