Lykke

//Weheartit

Enda en «fridag» her i London. I prinsippet kan det vel egentlig ikke kalles en fridag, heller leksedag. Men så var det den motivasjonen min… Som (forhåpentligvis) alle andre, er det ganske vanskelig å sette igang med skrivingen når deadline ikke er før slutten av mars og april. Det blir fort til at man drøyer det noen dager til. Men nå skal jeg hvertfall prøve (!) å skrive et par hundre ord på en feature, og har heldigvis startet på en del av essayene. Pluss at jeg er ferdig med ett intervju, så det skal nok bli noe av meg til slutt også.

Tilbake til overskriften! I kveld kommer Marte og Herman på besøk til meg. Det blir så gøy å se de igjen, selv om det bare er rundt 4 uker siden jeg så de sist blir det alltid hyggelig å møte disse to turtelduene igjen!!🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lykke

  1. Bestemor og bestefar sier:

    Nå har jeg sett reisebrev på bloggen.
    Kjempeflott, Martine.
    Hilsen bestemor og bestefar

Legg igjen en kommentar

