Jeg har gått i fella

Jeg har alltid tenkt at blogging er noe jeg aldri skal drive med. Det har aldri vært min greie og det var noe jeg aldri skulle begynne med. Men jammen sitter jeg nå her i London, skrivende på min egen blogg. Og som selveste Justin Bieber sier: Never say never🙂

Så hvordan endte jeg opp med en blogg? Det startet vel med at jeg har hatt det i tankene siden jeg flyttet hit i fjor høst. Det hadde vært en fin mulighet for familie og venner hjemme å følge med på hvordan det går her borte. Noe gjenspeiler seg vel også i at jeg studerer blandt annet journalistikk, og da er det alltid en fordel å bruke fritiden sin på hvertfall å prøve å skrive noe annet enn essays. Ettersom jeg også har blitt en «ivrig» twitter bruker og alt, kan jeg vel si at jeg har gått i de sosiale mediers felle som mange andre.

En annen fordel med denne bloggen er at jeg kan dele den utrolig sære humoren jeg og mine roomies har her i flat 3. Det var en periode i høst hvor vi hadde nye «alle barna» vitser på tavlen hver dag, og dere kan jo selv se hvordan det gikk.

(Ja vi er 20 år, men fortsatt ca 12 i hode)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til Jeg har gått i fella

  1. Ane sier:

    Savner alle barna vitsene våre!:D

  2. Egwene sier:

    Hahaha kan man noen gang bli FOR gammel for alle barna vitser? De er så dumme at de blir fantastiske -og dere har jo tegnet fine illustrasjoner😉

  3. Synn sier:

    Man skal være 12 i hodet. Jeg likere😉

  4. Tante Torill sier:

    Så morro at vi kan følge deg litt, stå på🙂

  5. Regine sier:

    Velkommen😉
    Skal følge med her – håper kvelden din blir fin!

Legg igjen en kommentar

