Bildedryss

Til jul fikk jeg noe jeg har ønsket meg lenge! Nemlig en ny kameralinse 🙂 De som kjenner meg vet at jeg er en person som nesten må dokumentere alt jeg gjør, så da blir det etterhvert en del bilder. For øyeblikket finner jeg ikke minnekortet mitt, så humøret mitt er litt sånn stressende at the moment. Men har en del bilder som jeg kan dele med dere til jeg får kjøpt meg nytt minnekort 🙂 Enjoy!

Linsen jeg bruker er Canon EF 50mm f/1.8

Bildene er ikke redigert, så denne linsen er absolutt å anbefale 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

9 svar til Bildedryss

  1. Marie sier:

    Bildene blir så utrolig fine med gode linser! Ønsker meg virkelig en 50 mm. linse selv, det er jo gull verdt å ta sminkebilder med 😉

    Sv: Så hyggelig! Lurer bare på en ting, hvordan fant du bloggen min? Hehe, alltid nysgjerrig på sånt .. :p

  2. Marie sier:

    Glemte forresten å svare på spørsmålet ditt, haha, blushene får du tak i på MAC, både i vanlig boks og sånn refill som du kan sette inn i paletter som du ser på innlegget mitt 🙂 I Norge koster en vanlig (altså i vanlig boks) 200,-, mens refill’ene (til å sette i paletter) koster rundt 150,-, men det er sikkert en del billigere i London, heldige deg 😀

  3. Yey! Jeg liker at du har en blogg også 🙂 Kjempe fin var den også 🙂 Ny fast leser! Så ja, keep it coming 🙂

  4. Karoline sier:

    Haha det er rart ved det. Syntes blogging var superteit i starten selv, så blir man bitt av basillen og da er løpet kjørt :p men så gøy! Nå kan jeg følge med på livet i London også 🙂 sier i fra når vi tar turen over 😉 søt blogg. Klem fra meg 🙂

  5. Hehe, da jeg begynte å blogge syns jeg og det var kjemperart! Men har vært i gamet i 4-5 år nå så tenker ikke noe over det en gang! Ble tipset om bloggen din via Thea, relativt glad for det! utrolig fine bilder. Også kan det bli litt kjekt å få vite om London fra dins synsvinkel og, og ikke bare Theas… hehe!

Legg igjen en kommentar

