Ja dere, da satt jeg her med et hvit «ark» foran meg. Det må være den værste følelsen, det og skulle begynne fra scratch, MEN nå må jeg huske på at dette er langt i fra et essay. Det er tross alt bare et blogg innlegg. (Som sikkert bare mine roomies vil lese uansett)

Men siden jeg er så godt i gang allerede kan jeg jo vise dere litt leiligheten jeg bor i, også kalt vår kjære flat 3. 

Den fine inngangen vår og det luxuriøse nabolaget (som vi selv liker å kalle det)

Resten blir noen bilder av hvordan vi har det innvendig🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

8 svar til

  1. Solene sier:

    yey! Kjempefin leilighet og fin jente😀 Gleder meg til å besøke igjen til sommern😉

  2. Line sier:

    yee! nå har jeg noe å gjøre i timene😀

  3. oi, mange kommentarer allerede jo martine, poppis!😀

  4. Ane sier:

    Kjempe fint innlegg Martine. stolt over deg.!!

  5. Ida sier:

    Leser Thea sin blogg, og hun linket til deg på twitter, skal bli spennende å følge deg også! Og forresten, veldig fin leilighet, hvor mye betaler dere for den?🙂

    • Takk takk! Ja vi koser oss i denne leiligheten🙂 Det er en ganske dyr leie til å være i London, men vi betaler rundt 650 pund hver i mnd. Så det er jo en del, men absolutt verdt det!

Legg igjen en kommentar

